Tema: Re: veidrodis naujokui
Autorius: sharkius
Data: 2012-01-03 12:17:39
On 2012.01.03 08:17, lllll wrote:
> Šituo klausimu pritariu, be to, daug daugiau naudotų objektyvų
> parduodama, kurie gerokai pigesni... kad ir tų pačių 50-ukų.

Cia taip atrodo, kai paklausai ka troliai loja. O kai reikia paimt ir
nusipirkt kanors biski geresnio uz kitini tai pamatai, jog tretieji
gammintojai (sigma, tamron) kainuoja tiekpat, tuo tarpu veisliniai
daiktai pas canon arba nikon neikiek ne pigesni, daugeliu atveju ir
brangesni. Paciam rudeni buvo kiles noras begt is pentax - kazkaip
netycia pardaviau K7 ir 50-135 uz tiek kiek buvau pirkes, turejau
pirkeja 16-50 objektyvui, na aisku, butu like kazkiek smulkmes, bet kai
paciupinejau, pamaciau, jog uz tuos tugrikus, pridejus koki tukstanti,
teiseina glezni plastmasiukai su canon arba nikon lipdukais. Kazkaip
spjoviau nusipirkau K5 ir esu gausiai tuo patenkintas. O kas del
canoninio 50tuko, tai taip, uz 300lt pas pentaxa nekazka tenuveiksi, bet
canonui irgi tik tas 50tukas uz tiek ir teiseina, o norint kazko
geresnio, ar bentjau zoominio, reikia sia suma kokius 5-10 kartu
padidint. Nors kitavertus uz 200-400lt pentaxui iseina manual fokuso
50tukai, kurie savo kokybe ir astrumu, net nelygintini su ne paciais
brANgiausiais siuolaikiniais fixais..