Tema: Re: 50 1.4G ant nikon DX
Autorius: Donce
Data: 2012-01-02 09:21:31
prieblandoje pats d7000 labai sunkiai fokusuoja, mauk ka nori, 1.4, 1.8 ar
2.8. o siaip kai uzmaunu 1.4 sigma tai front fokusina, reikia tvarkyti
fokusavima.
d7000 pakolkas gerai veikia tik su 18-105 vr nikoru tamsuoliu F3.5, su
kitais reikia suderinti stiklus. Su nikor 35 mm f1.8 isvis grybauja.
Laukiu naujo nikono ar d300s ar d700 ipedinio, kuri ikasiu ta ir pasiimsiu.
O siaip labai tikiuosi kad nikonas isleis d7000 softo updeita ir sutvarkys
fokusavima, nes su fokusavimu ne man vienam buna problemu, kaip supratau ir
tau ir dar kruvai zmoniu. Galbut kazkokia tai serija pasitaike su bloga
karma :( :)

--
Donce