Tema: Re: Adobe PS vs. LR
Autorius: MumZer
Data: 2011-12-29 19:34:30
Paparasciausiai siuo atveju:
Su Lr tvarkyti RAW, jokiu mazintu nuotrauku!
Sutvarkius - eksportuoti iki reikiamo dydzio (1024x1024) ir kadangi
dydis matau ekranui - pasirinkti Screen ir High (sharpening) jau
eksportuojant.

Man asmeniskai net ir situ yra mazoka ir vis galvoju padaryti actiona Ps
kad jau tame kataloge fotkes pereitu su USM. Tas eksportuotas jau be abejo.