Tema: Re: objektyvo pasirinkimas
Autorius: makmetus
Data: 2011-12-28 10:54:25
Sveiki,
esu tik pradedantis megejas, norisi isigyti universalesni objektyva. Esamas
objektyvas (18-55 IS) patalpose ,kolkas mano poreikius tenkina. Daugiau
fotografuoju lauke,gamta ,krastovaizdzius. Gyvunu,pauksciu mazai ,beveik
visai nefotografuoju. Gal man pradziai uztektu 18-200 kaip pvz
http://www.efoto.lt/objektyvas/canon_efs_18-200mm_f3.5-5.6_is
http://www.efoto.lt/objektyvas/sigma_18-200mm_os

"lllll"  parašė naujienų news:jdek53$c9d$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal http://www.mikasbinkis.lt/straipsniai/zymejimai : LD Aspherical (IF) -
Low Dispersion, Internal Focusing
PZD - PiezoDrive (fokusavimo variklis) - čia tarp tamronų skirtumas, kitus
žymėjimus irgi gali pasiskaityt.
Kažkada irgi labai gundžiausi 18-250, bet norėjau gauti prieš kelionę, ir
nebuvo parduotuvės, kuri laiku pristatytų. Teko pasiskolint/išsinuomot
berods Sigma 18-200, ėmiau spec. kelionei. Universalus, bet tų 200mm kaip ir
nenaudojau tiek daug. Dabar džiaugiuosi, kad ir nenusipirkau. Kitinio
(18-55) per mažai buvo man, o ir tamsokas. Dabar turiu kaip universalų Sigma
17-70 F2.8-4 (rinkausi tarp šito ir Sigma 17-50 F2.8), ir realiai pilnai
pakanka (ok, dar vienas macro fixas ir vienas didelis zoomas yra, bet šitas
pagrindinis).
Kodėl neimčiau iki 200 ar 250: 1. Didelis ir sunkus, kažkur tampytis
nepatogu, fotografuoti be stovo irgi ne itin 2. Dažniausiai daug mm
nepanaudojama - neužteks nei greičio, nei kokybės paukščius profesionaliau
fotografuot 3. Tamsus - patalpose, kur neleidžiamas blicas, keiksies.
Kitaip tariant, nors atrodo universalus, realiai patogiai panaudojamas
nedaug kur. Jei turi iš kur, pasiskolink, išsinuomok ir pabandyk; apgalvok,
kiek naudosi ir kam. Patalpose pilnai užtenka iki 70mm.

lllll

"makmetus"  wrote in message news:jdd6l9$rfi$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, renkuosi objektyva fotoaparatui canon 600d. Sudomino sekantis Tamron
AF 18-270mm f3.5-6.3 Di II VC LD Aspherical (IF) MACRO ir Tamron AF 18-270
F3.5-6.3 Di II VC PZD Macro. Kokie ju skirtumai? O gal geriau Sigma 18-250mm
F3.5-6.3 DC OS HSM.