Tema: Re: Fotoaparatas - fejai
Autorius: aaa
Data: 2011-12-18 14:48:10
imk labiausiai patinkantį/patogiausią, o tą gali pasakyt tik būsima
naudotoja

"laputis"  wrote in message news:jcklsi$39h$1@trimpas.omnitel.net...

Nus visi priedai (objektyvai, blendės, blykstės) - čia jau ne religija, o
priklausomybė. Religija, manau, yra objektyviai nepagrįstas arba
nepakankamai pagrįstas tam tikro prekinio ženklo (per)vertinimas, kitų
prekinių ženklų atžvilgiu.
Religijos esmė: mokslu neįrodyta, bet tiki tuo.
Po šito moralo visgi dar kartą paklausiu: NEGI ŠIOJ KAINOS KATEGORIJOJ NĖRA
MAŽESNIO BLOGIO?
Nokia, Samsung nesiūlykite - 3.14zdavonėms aš jau per senas.