Tema: Re: Foto saugykla
Autorius: Arunasst
Data: 2011-12-13 16:34:07
Na o ka darysi, jei tave apvogs ir isnes ta tavo super duper NAS'a :)
Seip jau apart kopiju microsofte, pas mane dar guli mano personaliam kompe,
na del didesnio patikimumo dar i zmonos kompa sugrudau rezervine kopija. :)
PS. Cia draugas prasitare kiek jo viena fotografija jam kainuoja sudejus
vissas islaidas kelioniu, irangos, arhyvu ir t.t tai gavosi kad 120 euru...