Tema: Re: Sigma 70-300 f/4-5.6 ir sporto varzybos patalpoje
Autorius: spakainas
Data: 2011-12-12 12:51:06
Nu aš kažkaip nelabai suprantu, kaip gali 50'uko būt per daug fotkinant
sporto salėje? Pataisykit jei klystu (pats nebandžiau), bet man kažkaip
atrodo kad kaip tik 50 geriau nei 35 (kalbant išskirtinai tik apie
židinio nuotolį).
Bet kuriuo atveju, tas 50'ukas praktiškai einamiausia prekė. Gali
nusipirkt ir po pusmečio parduot už tą pačią kainą, nieko neprarasi.