Tema: Re: Kur pirkti Sony NEX-5nd?
Autorius: KEdas
Data: 2011-12-08 17:57:01
O aš čia prie ko? Gal ženklą „70“ kas nors pavogė, o gal dėl
„investuotojų“ į kino studiją nori sumažinti Milašiaus gatvės
kategoriją, kad jiems leistų ir ten sankryžų prigaminti. Dabar
kategorija sankryžų stragalinti neleidžia (kas yra gerai), todėl visas
kvartalas turės lįsti per Antakalnio gatvės pusę.

Bet čia jau offtopic foto grupėje, ar ne?