Tema: Re: Nikon D5100 vs Canon EOS 600D
Autorius: wolfas
Data: 2011-12-08 01:19:04
jei retas buna blogas, tai gali ir angluos... Man teko apturet Canon
d400 is amerikes katras gerai pirmus metus nepilnus veike, o paskui
visos foto pamuilintos patapo ... garantijos ner ant Lt, tai kukuok ...
sergitroj pasakė viskas ore (palikau 160LT už testavimą ant stendo) nors
visiems kam parodai tai sako pas tave kokios tai foto blurintos ... taip
kad toks tas mūsų Lt servisas

Jei su garantijom ir servisu nebus bėdų tai imk belekur užsienyje