Tema: Re: ar imanoma rasti naują canon 450D?
Autorius: Bronco
Data: 2011-12-07 01:42:11
On 2011-12-06 22:39, eimaz wrote:
> aplamai, man toks susidaro įspūdis, kad čia news'uose nebeįmanoma
> užduoti paprasčiausio klausimo, nes visi tokie axujeni, kad net nebežino
> kaip dar įmanoma labiau paišsidirbinėt.

Be reikalo tu taip... News'ai tuo ir skiriasi nuo skelbimų lentos, jog
čia visi laisvai gali pareikšti nuomonę, pasidomėti kodėl taip, o ne
kitaip, duoti patarimus net ir neprašyti ir pan.. T.y. visai be reikalo
piktiniesi. Man asmeniškai, tikrai ne kartą ir ne du, ir gal net ne
dešimt, taip pasidomėjus kodėl interesantas nori būtent to, o ne kito,
ir paaiškinus kodėl, interesantas keisdavo savo nuomonę ir (kartais)
neužmiršdavo padėkoti. Būtent šiame tread'e aš nepastebėjau jokio
"išsidirbinėjimo", visi lyg ir bandė tau padėti. Aišku, tu to neprašei,
bet kai matai skęstantį jūroje irgi nelauki kol tavęs paprašys gelbėti,
ar ne taip? ;)