Tema: Re: Atejo kaktusai v5
Autorius: hugh
Data: 2011-11-19 02:32:31
Turiu apie pusmetį, naudojau kokius dešimt kartų. Iš trijų vienas sveikas,
kitiems išlūžo hotshoe, nes laikos ant poros varžtuko gijų (4 varžtukai
total) ir  lengvai išlūžta, o įsukt atgal tai jau nepavyks, nes išsimala
sriegis. tada žaidi su klijais ir didesniais varžtukais ir galiausiai turi
lituot laidukus, nes tie irgi kaip žaisliniai atlūžta nuo savo vietos. Aš
aišku esu nerangus ir viską laužau dažniausiai, bet su šitais tai ganėtinai
atsargiai reik elgtis. Labai prastas jungiklis - TX OFF RX, kolkas dar
veikia, nu bet pataikyt į norimą rėžimą tai iššūkis. Ir netyčia pamiršus ir
palikus ne ant OFF išsikrauna baterijos, kas užknisa, nes tas rėžimas gali
persijungt tau ir nežinant. Kanalų ratukas irgi pastoviai nusisuka kur
nereikia. trumpai tariant džiaugiausi kol nepradėjau rimčiau naudot aka
šūdas. Bet kaip už tokius pinigus tai kentėt galima.

tiek.