Tema: Re: Rekomenduokite pakroveja
Autorius: tom@s
Data: 2011-11-14 14:06:21
naudoju lygiai toki pat. Su energizeriais. Viskas kaip ir gerai. Moka
pakraut, iskraut, refreshint, reguliuojasi srove stirprumas. Nenustebk kad
kai idedi visiskai visiskai iskrauta beterija, tai is pradziu jis tos
baterijos nemato (raso "null"), bet po kiek laiko (leisdamas maza srove) ja
pamato ir pradeda krauti. Zodziu as tai visai patenkintas.

--
tomas