Tema: Re: kas fokusuoja?
Autorius: MumZer
Data: 2011-11-07 23:45:06
tai gal canonas neisleidzia pusiau zaliu modeliu i rinka? :)

o jei rimtai - siuo atveju manau 95% operatoriaus klaida..
kad prietemoje gerai fokusuotu reikia siek tiek zinoti apie tai kokie
taskai kokioms linijoms jautrus.

ai tiesa.. ar fokusuojant blyksi blykste?
ar kartais AUTO nereiskia tarkim sporto rezimo? nes tokiu atveju
jungiamas AiServo rezimas kurio metu blykste pasvietimui nenaudojama..