Tema: Re: Pirmas skaitmeninis DSLR
Autorius: Pagonis
Data: 2011-11-04 08:58:34
Jeigu tikiesi, kad fokusavimas bus letas, tai bandant taip ir bus, nes
nuomone pasamoneje jau anksciau sudaryta. :)
Reiktu formuluoti kitaip- ar fokusavimas asmeniskai priimtinas, ar ne...
Senukas K10D man fokusavo neblogai, bet nepakankamai gerai prietemoje.
Draugo toki pati pabandziau su tuo paciu kitiniu- nu viskas puikiai. Tad net
ir tas pats modelis gali skirtis, nekalbant apie tai, kad nuo desimtuko jau
ne viena karta pasikeite.