Tema: Re: ieskomas kompas darbui su nuotraukomis
Autorius: Gediminas Treciokas | www.gembis.com
Data: 2011-10-13 01:38:40
Pas mane kaiptik atliekamų detalių guli – 2 branduolių CPU (berods 2,4 KHz),
motininė su RAID palaikymu, 3 GB DDR2
Gal ką domintų? :)
Viskas veikė komplekte ir vis dar veiktų jeigu nebūtų upgreidinta.
Detaliau negaliu aprašyti, nes šiuo metu labai tingiu ant spintos lipti ;)

"Tomas"  wrote in message news:j72b7m$7o2$1@trimpas.omnitel.net...

Pasikartosiu: imk bet kuri, kuris telpa i ta suma. Ramo daugiau, motina su
procu - ne paskutini marketingo klyksma, o ka nors ~1 metu senumo, bet daug
mazh giriama. Kas del video - siuolaikine video korta jokiam fotoshopui bet
koki darba dirbant nedaro jokios itakos, nebent sugebetum koki nors ypatinga
fuflo surast nusipirkt, bet bent jau man neteko apie tokias girdet. VIdeo
plokshte darys itaka jei noresi kruciausia paskutiniausia graju suzhaist.