Tema: Re: Q: ir vel Lion ir fotoknyga
Autorius: Donce
Data: 2011-10-07 10:23:06
Na iphoto turi pora pusetinu temu, aperture - galbut dar gerai neperkandau
jos knygu, bet man nelabai limpa jos temos.
siaip google buvau rades temu butent vestuvems, tiek
tradicinems/retro/klasika tiek modernaus stiliaus, bet jos buvo skirtos win
sistemai.
Pabandysiu nulekt iki picturehappy paziurek kokybe. Gal kas ziurejot jau ?

--
Donce