Tema: Re: sony nex objektyvaiu
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2011-10-04 18:07:12
kad nexiukas su tokia patranka praras visą savo ergonomiškumą ir net prasmę.
beje, tavo nusižiūrėtas veinas objektyvų yra su A tvritimu, o nex'uose E(!).
iš zoominių yra tik 18-200, o jo kaina... didesnė nei pačio nex'o.

asmeniškai man nex'as patogus tuo, kad jis telpa į kišenę ir leidžia
mėgautis platesnėmis nustatymų galimybėmis, nei galėjau anksčiau,
turėdamas primityvesnę muilinyčią.

kitiems metams turiu nedrąsų planą įsigyti kažka iš n5000 ar c600 su
apynormaliu zoominiu objektyvu. šiaurė reikalavo zoomo ;) kitais metais
vėl šiaurėn dumsiu.