Tema: Re: CIR-PL filtras
Autorius: AS
Data: 2011-10-01 16:23:58
"pacak" <trink_pacak@pisem.net> wrote in message
news:j65869$iv4$1@trimpas.omnitel.net...
> gal visi cia ir pizdavos, kad tai del prasto PL,  bet man minusas
> kad turimas filtras keicia atspalvi fotkiu priklausomai nuo posukio kampo
> vienaip pasuki tai i gelsvuma, kitaip pasuki tai i melsvuma, tada
> kontrastas geresnis
> kazka gauni , kazko netenki

IMHO geri filtrai kontrasta kazkiek keicia del sulaikomos poliarizuotos ,
tuo paciu labiau pasklaidytos sviesos, bet atspalvi kazkaip nelabai. Na,
nebent labai jau niuansu ieskant. Is geru kiek teko susidurti, buvo tik B+W
ir Nikon. Rodenstock, prisipazystu, poliarizatoriaus neteko bandyti, o daug
kitu, iskaitant ir gan geraiis laikomus Hoya HMC ir Pro1 buvo blogiau.