Tema: Re: Vartomas ekranas
Autorius: BigM
Data: 2011-09-30 08:26:28
Žiūriu ir į šituos, ten pusiau vartomas yra, vis šis tas. Ale kai ne profas,
labiau norisi kompaktiškesnio varianto, kad nereikėtų papildomai tašės
nešiotis ir pan. Dabar G3 įmeti į bardačioką ar einant į rankas paimi ir
psio, jokių tačių, jokių pričindalų :)

Kaži, ar NEXą taip galėčiau eksploatuot, širdis neleistų :)

Bet tikrai tarp rimtų kandidatų jie mano sąraše.