Tema: Re: super greitas CF readeris
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-09-25 20:03:47
PCI-E korta ~16-17 USD su siuntimu (gerasis NEC chip'as), arba kažkas
60-80 Lt ant Lietuvos. Pas mane nebuvo, tai žinau kainą tiksliai ;-)

Reader'is tai nepamenu tiksliai, bet kažkas iki 120$.

Tiesa, atliko pas mane Lexar Professional UDMA CF+SD USB 2.0 Reader'is,
jei kam reik, galiu parduot. Tikra atgaiva! ;-)
Tarkim, 101 Lt kainuotų. Vilnius.