Tema: Re: Veidrodzio remontas
Autorius: MumZer
Data: 2011-09-25 11:04:43
man panasiai metus "taise" 430EX..
sake tai viena plokste tai kita
galiausiai atsiemiau visiskai nesaudancia (iki taisymo saude tik pilna
galia, kas ir buvo problema)

nors uzrkta 30D ir sigma 500EF blykste taise be problemu.
matyt kaip pasiseks taip ir gausis.

speju turi daug "smulkiu" muiliniu darbu, kurie apmokami, paprasti ir ju
daug.
o rimtesnius deda i sona matyt..