Tema: Re: Spider 3 Express - gal kas naudoja ?
Autorius: Icetom
Data: 2011-09-16 10:44:41
>O mūsų sąlygomis ar labai jau to reikia? Ne tropikuose juk gyvename, žiemą,
>kai patalpos šildomos, tai išvis sausa pas mus.

Kai tiek tekainuoja drėgmės sugerėjas vs kolorimetro kaina, tai aš geriau
nusipirksiu. Vis teoriškai bus galima tikėtis ilgesnio naudojimo laikotarpio
sumokėjus 1 k Lt :)

Tiesa, Edvinai, pasirodo kad trečios šalys (programų kūrėjai ar pan.) kaip
ir turi teorinę galimybę naudoti ir retail versiją su trečių šalių matavimo
programomis. Bet dar labai daug klaustukų....
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=20854998#post20854998
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=20855343#post20855343