Tema: Re: kur pigiausia ?
Autorius: 70005
Data: 2011-09-15 21:08:36
"Uu" <moo@bla.com> wrote in message news:j4sbh4$5tm$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, liudna, bet jei akys ne siauros ir oda ne geltona (ir dar jei nemoki
> deretis) - tai negausi tu ten pigiau nei ebay.
>
> Del korteliu - tai isvis geriau ne kortele, o grynais atsiskaitinet. Tuo
> labiau, kad smulkesni pardavejai gali nepriimineti korteliu.

Su ebay nelyginau, bet pigiai ir saugiai (be rizikos buti apgautam),
mokedamas kortelemis ir dovanu gaudamas visokiu smulkmenu, esu pirkes Wing
Shing Photo ir Man Shing Photo. Abi parduotuves Monkoke (o ne gretimam Tsim
Sha Tsui, kaip ir minejo kolega), surandamos nesunkiai. Kazkur turiu net
foto is lauko.

Pas Tin Cheung'a irgi buvau uzsukes, bet nieko, ko norejau, tuomet neturejo
arba buvo kiek brangiau nei minetose auksciau parduotuvese.