Tema: Re: Scamas cia ar ne?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-08-19 00:20:01
Smagus būtu ironiškas prigavimas - priversti parduoti tikra už tokia kaina
kaip "sutarė".. dar prie to pačio visus kurie skelbimus uždeda su kaina po
1Lt. O išnaikint juos būdas vienas - supažindint visą pasaulį su tuo, kaip
juos atskirt - kai neapsimokės jiem to darys, patys eis kita apgavinėjimo
forma užsiimt..