Tema: Re: Zenit fotoaparatai
Autorius: Murzilka
Data: 2011-07-29 09:37:42
o, gerbiamasis Eziuke, kaina priklauso nuo stovio, tarp mano apziuretu
variantu buvo ir tokiu, kurie net 10 Lt neverti, ir kitu, kad ir 200 Lt butu
per mazai. Pats asmeniskai iki sios sumos ir planuoju. Bet... jei jau tikrai
visa ta laika rusy gulejo... tai nezinau ar patemps jo stovis iki tos sumos.

Beje, ten ne isdidumas, tiesiog "vietines trolinimo tradicijos" negerbimas
:D

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

o, isdidusis Murziau, parasyk bent jau kiek max gali moket uz fotikus, bo
neBEzinau ar verta eit lig rusio ziuret kas ten bera like, ar ne

--
eM