Tema: Re: Ir v?l apie fotoknygas (tema daugiau orientuota naudojantiems Mac OS)
Autorius: Rimvydas
Data: 2011-07-25 09:52:41
vieni klientai labai nusivyle fotoknygos kokybe - zinoma dariau blurb..
gal kas zino, kur super fotoknygas galima pasidaryti? kad butu panasus
principas kaip blurb su sava programa ir siuntimu I lietuva, bet daug
aukstesne kokybe, zinoma ir kaina padides.

"Zoom"  wrote in message news:upnb27l8g7tk3dls3ji6081tfovdt08ke8@4ax.com...

Turi dar dvi opcijas tam pačiam Blurb'ui - InDesign (ar bet kuris
kitas maketavimo softas, tik InDesignui formato šablonai jau gatavi
yra) arba Bookify online servisas.