Tema: Re: o jus cia PENai, smenai.
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-07-08 23:12:14
Kas išvis per mada tą obuolio kamerą taip garbint.. Žiūrėjau, lyginau,
kokybė ne ką geresnė nei mano kelių metų senumo samsung i750, SE kai kurie
irgi duoda visai įspūdingą foto quality, gal pikselių obuolio kirmeliuko
urvas daugiau turi, bet prie telefoninių foto jie man rodos nebepadeda..

....iphone 23 turės medium full freimą ir 120 megapikselių, nuotraukos užims
tik po 90Mb.. o telefonas išliks tokios pačios nuostabios formos, tik
suplonės iki 0,5mm ir turės 5mm dydžio skyle ir 1mm objektyvu :)

Šaltinis www.vbs.lt\apple-23