Tema: Re: ar normalu
Autorius: xlior
Data: 2011-07-05 12:49:44
Galiotų tik nešant į servisą, aka nuo remonto atsisakau - noriu pinigų
atgal.
O dabar klientas davė sutikimą remontuoti savo buitinį prietaisą. Įmonė
ėmėsi atitinkamų veiksmų, kad jį suremontuotų.
Pinigus arba naują aparatą gaut dabar yra galimybė tik jei serviso išvada
bus: nesutaisomas arba ekonomiškai nenaudinga taisyti.
P.S. kai grąžins fotiką, žiūrėk kad pratęstų garantija tiek kiek jis buvo
pas juos.