Tema: Re: stiklas pentax k100d
Autorius: lllll
Data: 2011-07-04 11:25:24
Turiu Sigma 17-70 , tik F2.8-4 , o ne 4.5.
Kažkada kelionei buvau pasiskolinus 18-200 (jei gerai pamenu) - sunkus,
brudas, tampytis.
Buvau išvažiavus - 17-70 tikrai džiugino, nes pagrinde ėjo platus kampas, o
70 portretiniam ar panašiam irgi užteko. Ypač patogu patalpose, nes
šviesesnis, nei default 18-55

lllll

"vist"  wrote in message news:ujj117t1pupt4b4u4jmdep62ej4bt7p3hb@4ax.com...

Biski gal ne iki galo parasiau: noreciau 16-55 pakeist i didesnio
diapozono: 17-70, 18-125. Mano poreikiai yra gan paprasti, tad ir
bandau ieskoti universalesnio varainto. Net mastau jei rasciau gera
varianta parduociau abu turimus stiklus ir imciau viena. 50 aisku
labai dziugina, bet pastebiu jog ji naudoju retokai.

Del 50-200 pamastysiu.