Tema: Re: nauji PENai su greitu AF?
Autorius: lllll
Data: 2011-07-05 14:31:34
Pastaba: kai kurie mirrorless turi optinius ieškiklius, ir galima live view
išjungt.
P.S. kai kuriais atvejais ir DSLR praverstų LiveView, kai tenka fotografuoti
nepatogiu kampu ar pan. Kažkiek kampiniai gelbsti, bet kai kada oi kaip
reikėtų...

lllll

"Edvinas"  wrote in message news:iuunas$i4e$1@trimpas.omnitel.net...

2011-07-05 12:47, sansas | pix.lt rašė:
> Esmė, kur baterijos energija naudojama: ar SLR ieškikliui (minimum
> sąnaudų) ar SLR LCD displėjui (LiveView režime).
> Kaip gali lyginti A su B, kai sąlygos ne vienodos?

Tai aišku, kad su optiniu ieškikliu lyginu. Juk tame ir esmė, kad su
mirrorless mes priversti ištisai LiveView naudotis. Ko rezultate akumas
suėdamas labai greitai. O su DSLR nematau prasmės Live View naudoti, jei
man reikėtų to LiveView, tai aš DSLR nepirkčiau.