Tema: Re: Nuotraukų organizavimas iPad'e
Autorius: SAMas
Data: 2011-06-23 22:10:30
On 2011-06-23 08:41:02 +0200, bat0nas said:

> Aš nematau absoliučiai nieko paprasto tokioje strategijoje:
>
> Aplikacijų yra šimtai tūkstančių. Vien nuotraukų valdymo - šimtų šimtai.

Kiek ieskojau tai tik keleta radau, redagavimui tai jo simtu simtai tik
mane jos isvis nedomina, tam naudoju kompa kuris turi didesnes
galimybes.

> Vartotojas yra pajėgus išbandyti vos kelias iš jų. Net ir tos kelios,
> kurias jis pajėgs išbandyti - nuotraukas saugos tik pas save. T.y.
> geriausiu atveju aplikacija sugebės pasiimti nuotraukas iš Photos app'o
> ir lokaliai pas save pasidaryti kopijas. Lokaliai aplikacijoje galėsi
> jas susiskirstyti katalogais ir tuom viskas užsibaigs. Paimi kitą
> aplikaciją - turi dar vieną visų savo nuotraukų kopiją.

Tam yra skirtas kompas, kur sutvarkai visa savo albuma o ipada pasiimi
tik perziureti nuotraukas, todel uztenka pasirinti viena patinkancia
programa.
Su kompu as naudoji tik viena nuotrauku programa, o tai cia ipadas
pagal tave turi buti isskirtinis kuriame turi buti daugiau programu
Cia gal islikes toks is windowsu vartotoju iprotis kad reikia daugiau
nei vienos programos, nes ko viena nesugeba naudoji kita

Sutinku yra momentu kur ir as pasigendu kazkokiu paprasteniu funkciju,
bet del to per galva nesiverciu, susirandi kitas iseitis ir t.t.