Tema: Re: KODAK Z915
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-14 16:24:15
Jo. Maksimum 53 litai. Ir dar pigs.

"CodeC"  wrote in message news:it7nah$56q$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/08/2011 06:02 PM, bronxitas wrote:
> [...]
> KODAK M522, pixelmanijoj 296,- + 13lt Shiping. Pas mane be nuolaidos 280,-
> KODAK M577, pixelmanijoj 470,- + 13lt Shiping. Pas mane be nuolaidos 450,-
> KODAK M575, pixelmanijoj 280,- + 13lt Shiping. Pas mane be nuolaidos 315,-
> (Sitas su nuolaida panasiai ir gaunasi kaip pixelmanijoj)
>
> Tai kur tie zadeti nuo 20 iki 50Lt pigiau?
> Dar vienas modelis pixelmanijoj pigiau tai Kodak Slice, bet tiek kiek per
> visa Lietuva ju parduota manau neverta traukt i palyginimus. Pastarojo
> kaina
> taip pat galima pritraukt prie pixelmanijos ir net pigiau ;)

matai kaip shustrai. gal dar beje pasidalinsi info is kur tie fotikai?
nes kai kuriu modeliu tai niekas i lietuva net neveza. pvz m200. nebus
cia kokie refurbished surinkti is evropos? idomu dar beje kas ir kaip
suteikia garantija, jei nei viens didmenininkas lietuvoj ju neturi ir
neveza.
taip kad tas pigiau toks labai salyginis gali pasirodyt :)