Tema: Re: Viewfinderio itaka expozicijai
Autorius: GiN
Data: 2011-06-06 10:12:29
Šito daikto pirminė paskirtis ne visai susijusi su šia tema.
Jis labiau skirtas tam, kad geriau matytum vaizdą vaizdo ieškiklyje - kad
netrukdytų šoninė šviesa.

Šiaip pabandžius efektas yra, bet su tokiu daiktu fotoaparatas netelpa į
tašę. Kadangi mano yra kinietiškas pigutis, tai sunkia nusiima ir užsideda,
todėl vargas man buvo su juo, tai ir nebenaudoju.

GiN

"Kestas"  parašė naujienų news:isadgc$igo$1@trimpas.omnitel.net...

Tada sekantis klausimas - gal kas yra bande kazka panasaus:
http://www.hoodmanusa.com/prodinfo.asp?number=HGEC1

P.S. as nesioju akinius.

"Edvinas"  wrote in message news:isabn6$fjv$1@trimpas.omnitel.net...

2011-06-03 12:07, Kestas rašė:
> Klausimas - cia normalus dalykas, su mintimi kad fotografas is esmes
> uzdengia viewfinderi fotografavimo metu ar vistik kazkas kazkur
> sugedo/suluzo ir praleidzai sviesa taip kaip neturetu praleist?

Čia normalus dalykas, nes eksponometras ima šviesą viewfinderyje.