Tema: Re: DSLR pirkimas internetu
Autorius: Osia
Data: 2011-06-03 09:47:01
Dėkui už mintis. Čiupinėjęs esu, ir beje parduotuvėj vienoj vietinėje yra,
tik kad kaina mažiau džiuginanti:).
Dėl komplektacijos - stiklą pradžiai imu universalų, o tada po kokių metų
patirties žinosiu ko reiks labiau, be to su antra puse dalinsimės:).
Fotografavimo patirtis - daug metų atgal su juostiniu FED, paskutiniai 6
metai su Oly C760, pribrendom rimtesniam aparatui.