Tema: Re: Kas blogo apie Zigma 70-200 HSM Macro II ?
Autorius: Anon
Data: 2011-05-30 10:12:10
Pasiėmiau subj ir pasivaikščiojau gamtoje :) Šiaip labai patiko, frontfokuso
neradau, tik truputį priprasti reiks - charakteris kitas nei mano buvusio
televyko Pentax 55-300, labai lengva foto padeginti prie saulutės,
kompensacija -1 labai pravercia. Plius prie Canon 5d mkII dar nepripratau...
Aštrumas ir spalvos geri (bent man :) . Tik va gyvus padarus keiksnojau -
visi spėjo pabėgti ar patekti į nefokusavimo zoną - 1m atstumu. Reiks
treniruotis.

Vytautas

"MumZer"  wrote in message news:iroo4m$ntc$1@trimpas.omnitel.net...

turiu senaji HSM ne macro.. :)
tai su juo prasaut fokusu yra zymiai sunkiau nei su 50/1,4 :D
ta prasme, jei yra vietos - tai jis portretui geriau tinka nei minetas
50 tukas.. :)
jei yra vietos! :D