Tema: Re: Muilinei stringa objektyvas, kiek kainuoja tvarkyt
Autorius: Aras
Data: 2011-05-12 09:47:19
Visu pirma nueik i oficialu muilines servisa, kad nustatytu gedima. Man panasiai buvo su Canon S1 IS, nunesiau gal po 2,5 metu nuo pirkimo (garantija tikrai buvo pasibaigusi), kad suzinociau remonto kaina. Po porps savaiciu skambina, kad atsiimciau sutvarkyta. Pasirodo sugedo kazkas, ka Canonas remontuoja uz dyka. Likau maloniai nustebintas, nors pradzioj minejo, kad remontas gali kainuoti iki 600 Lt.