Tema: Re: Vedrodis VS Mulinė :D
Autorius: ippo
Data: 2011-05-03 14:13:30
+++.
Entry lygio dslr is tiesu daug kam daro "meskos paslauga", nes daugeliui
adrodo kad paeme "profesionalu"
fotika iskart isgaus mazdaug tokio lygio fotkes kokias gauna profai dar
pusdieni praleide prie PS.

Turejau padoria muiline ir buvau ja labai patenkintas. Dabar turiu DSLR su
pusetina optika ir galvoju
kad reiketu nusipirkti muiline. mano 2ct.