Tema: Re: kur vilniuje issivalyti pentax k100d?
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-05-03 10:12:14
dažnai stiklus keičiant, dulkių pribyra
o su kriauše aš jau ntet nebepučiu, nes 99% dulkių visvien lieka
matyt kitiems kažkokios laimingos dulkės ant matricų byra, kad taip lengvai nusipučia
didesnės gal ir nusipučia, bet visokios smulkmės lieka
prie atviros diafragmos gal tų dulkelių nelabai ir matosi, bet kai tenka pavartoti f11-18, tai vajezau...