Tema: Re: Q: 60D ar D90
Autorius: Antanas
Data: 2011-04-24 21:08:27
Atsakysiu paprastai: pažiūrėk, kada buvo sukurtas D90, ir kada buvo
sukurtas 60D ir pats suprasi. Bent jau man šito skirtumo pakaktų per
akis priimti sprendimą (ypač turint galvoj, kad jie daugmaž vienodos
klasės). Logiškiau būtų lyginti 60D su 7000D. Nors ir kaip liaudis peikė
tą 60D vartomą ekraną ir pan. (ir aš pats peikiau) – kas iš to, papeiks
ir pripras. D90 čiupinėjau – išvis žaislas pasirodė. Tegu Nikonistai
neįsižeidžia. Tik mano kukli (galbūt kažkiek šališka) Canonisto nuomonė :))