Tema: Re: offtopic: apie rega
Autorius: dpi
Data: 2011-04-20 14:20:30
Tu akinius rankoje laikei kada nors? Dar jaunystej kai man ju visiskai nereikejo, klasioko akinius ciupinau ir aiskiai maciau kad jie "rodo" mazesni vaizda.
Dabar man ju reikia, ir lygiai taip pat matau, kad vaizdas mazeja, bet ryskeja. O jei paimsi mociutes akinius pamatysi kad jie didina tiesiog kaip silpna padidke.
Su linzem turbut irgi tiesa, daznai nenesioju, bet kelis kartus irgi taip nusistebejau, kad lyg vaizdas nemazeja nuo ju.