Tema: Re: foto knyga
Autorius: liutukas
Data: 2011-03-29 19:05:16
Niekada nedariau fotoknygos, gal ir visai butu idomu pasidaryti spausdinta is savo kelioniu. Ten perdaug nesigilinau, kaip vyksta?
Ten sukeli foto per weba arba duoda parsisiusti programele, poto viska sukeli ir lauki kol ateina knyga i namu? Na zinoma dar
apmokejimas. Per kiek laiko ateina?
Geriausia kolkas tai kokybes atzvilgiu? O lietuvoje nera geros kokybes ar kainos uzlankstytos?