Tema: Re: Muito Mokestis
Autorius: Rimas
Data: 2011-03-24 14:14:47
Neišlaikė nervai, pasiskambinau šiandien.
Tai niekas nieko ten nežiūrėję dar, nes tipo tvarko tik 2011.03.10
dienos paštą. :) Mano invoic'ai siųsti 20d. Tai kada būtų priėjus eilė,
jei nebūčiau paskambinęs?

Dabar pasakė, kad viską išsiuntė muitinei ir jei viskas gerai šiandien -
poryt siuntinį išsiųs. JEI VISKAS GERAI! Kokio, atsiprašant, bybio dar
gali trūkt?
Na..ui tą paštą ir muitinę Lietuvos.