Tema: Re: Aliexpress
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-03-23 11:02:14
Pirmas požymis tokio brudo, jeigu prekyboje jie neturi pigių daiktų.
Jeigu turi, bandyk nusipirkti kokias baterijas, ar dar ką pigaus. Kol
siuntinys keliauja, internete skaityk kaip kitiems sekėsi su
brangesniais daiktais. Jei pinigų trūksta, o laiko turi, kokį mėnesį
palauk ir paskaitinėk internete apie juos kaip kitiems sekasi su
brangesniais daiktais. Tuo tarpu savo būsimam D700 bandyk kokį
akumuliatorių iš jų nusipirkti. Žodžiu, tyrinėk step by step :)