Tema: Re: Q: juostos karpymas
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-03-08 11:27:45
Gali sudėti į tas pačias įmautes, tik dedi vieną emulsija į viršų, o kitą – į pačią, kad riestų į skirtingas puses
Tada prislegi po knygomis ir skaičiuoji iki milijono :)
Kitas būdas – padžiauti kur nors tą juostą, pakabinus kokį nors svarelį apačioje.
Juostą padrėkini garais ir palieki kabėti. Galima keletą kartų procedūrą su garais pakartoti jeigu juosta labai jau susisukusi.