Tema: Re: req: hd video; 400d upgrade (i ka)
Autorius: Spakainas
Data: 2011-03-08 11:42:06
Analogiška situacija pas mane, tik iš esmės mane 400D visapusiškai
tenkina (naudojamas su 17-40 4L), išskyrus tą atvejį, kad negalima
pafilmuot. Tai vat ir galvoju, ar čia kokią kamerytę pirkt už iki 1 klt,
ar už tą sumą upgreidą daryt. Visgi prie brando jau pririštas esu dėl
turimo objektyvo. Ką patarsit?
p.s. filmuojama nedaug, pagrinde - mažas bamblys namuose, nu ir gal kada
labai labai retais atvejais kelionėje kas nors.
Dėkui už mintis, tikiuosi posto labai nesugadinau.