Tema: Re: Biudzetinis zoomas
Autorius: Arj
Data: 2011-02-25 11:42:30
nixuja. turiu budzetini televyka - nikono 70-300 4-5.6. Nu kad hujovas jis tai faktas, ne veltui ji nauja daug kas tik
nusipirke uz puse kainos stumia,  apie pauksciuku fotografavima pamirsti galima, bet zinok kai kuriais atvejais jis mane
labai dzugina - gal sakyciau megstamiausias objektyvas.
70-200/2.8 - ir $ gaila tiesiogine prasme, ir ziurint is kitos puses - dulketu namie, nes ir pati dslr tingiu tampytis
vien del svorio (o 70-200 jau sveria nehujovai)