Tema: Re: fokusavimo ekranai
Autorius: mirkt
Data: 2011-02-14 09:53:56
On 02/14/2011 09:04 AM, trylika wrote:
> pededa, jie tam ir skirti. gali paimt paziuret bemaz bet koki sena
> zenita ar kita juostini SLR ir pamatysi koks vaizdas pro ieskikli, tai
> ir yra focusing screenas :)
> standartinis focusing screenas einantis dslr jokios 'pagalbos' fokusuot
> neturi jokios.

Šaudau su Pentax k10d ir „split focusing screen“ (ne pats brangiausias,
iš ebay'jaus) ir retai jis man tepadeda.. Dažniausiai kliaujuose fokuso
patvirtinimu iš aparato. Pažiūrėjus per mano senuką Pentax ME Super, o
paskui per k10d graudu darosi -- senuko ieškiklis daug didesnis. Reiktų
gal dar ieškiklio „didintuvą“ (O-ME53) užsimauti, tada ir „split focus
screen“ būtų prasmingesns.. :)

Jei esi Vilnietis, galim kur centre susitikti -- pats pasižiūrėtum :)