Tema: Re: kolorimetras kontorai
Autorius: Icetom
Data: 2011-02-08 17:42:10
>o iki 500lt kas gero iseina? kaip kalibruojami printeriai? suprantu kad
>popieriaus + tonerio kombinacijai. o ka su tuo lapu reikia daryt?
>nuskanuoti ir I kalibravimo programa ikelti?

Apie spausdintuvus nepasakysiu, bet kas liečia monitorius, tai už 500 Lt
išeina tik "buitinis" kolorimetras kaip X-rite Display 2. Jis bus tinkamas
naudojimui 2 metus (filtrai nėra sandarūs viduje). Vėliau - loterija, kokius
rezultatus pateiks.
http://www.xrite.com/product_overview.aspx?ID=788

Tarpinis variantas - Colormunki spektrofotometras. Turbūt šitas
tinkamiausias pagal biudžetą (?)
http://www.xrite.com/product_overview.aspx?ID=1114

Mano nuomone, kalbink įmonės vadovą ar pan., kad iš karto pirktų iPro
spektrofotometro pagrindu atnaujintą rinkinį:
http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=200

Stabilūs pakartotiniai matavimai, tinka monitoriams su RGB LED pašvietimu,
turėtų būti tinkamas naudoti bent 5 metus. Gamintojas rekomenduoja kas metus
sukalibruoti iš naujo (tik nepamenu dabar kainos - berods kažkas apie 500
Lt+siuntimo išlaidos)

Realias rinkos kainas minėtų gaminių rasi čia. Siunčia ir į Lietuvą be
problemų:
http://www.nativedigital.com/brands/X%252dRite.html