Tema: Re: bukit atsargus, saraskino kontora
Autorius: markoh
Data: 2011-01-27 09:22:45
kad daug ir taip nervu kainavo... esu pilnai isitikines savo pozicija, bet
ju "atmazai" ir abejingumas nuzude. nieko as cia daug nepraradau apart laiko
ir nervu..
nesiruosiu su jais ten mustis.. tiesiog norejau pasidalint su kitais, kas
per kontora ir koks joje poziuris i klienta.,..

"Quicker" <profesionalus@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:ihr67c$iqs$1@trimpas.omnitel.net...