Tema: Re: 50mm/f1.4. Sigma ar Nikkor ant D80
Autorius: Mariuzz
Data: 2011-01-18 23:09:54
    Pritariu, 50mm yra per "arti", o dažniausiai juk yra perėjimas toks:
muilinė: -> dslr 18-55mm -> 50mm 1.8F -> 70-55 F2.8 -> ir iki begalybės...
    Bandžiau 50mm F1.8. Dabar sigma 50mm f2.8 macro, nuotraukos geros, bet
tik macro, fotografuojant kambaryje norisi platesnio kampo, nors ir 50mm dar
galima naudoti...

"G.K." <aciu@nereika.man> wrote in message
Del kases sutinku, nors as kases ir nefotografuoju.
Taciau gyvenime 35mm crop aparatui galima surasti gerokai daugiau pritaikymo
nei 50mm.
Betkuriuo atveju tai yra mano asmenine nuomone.

"Zyza"  wrote